Retourneren & Garantie
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Mits onbeschadigd en in de originele verpakking (niet voorzien van stickers of dergelijk). Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen, behouden wij ons het recht het geretourneerde product te weigeren of de schade in rekening te brengen. Voor hygiëne producten gelden uitzonderingen. Lees hier meer over onder het kopje ‘’hygiëne producten’’ op deze pagina.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via retouren@revahulp.nl. o.v.v. uw naam, ordernummer en product. Wij zullen u het juiste adres en retournummer van het magazijn waar u de producten naar retour kunt zenden doorgeven.
Retour gestuurde goederen zonder aanmelding of naar een verkeerd retour adres verzonden worden niet geaccepteerd.
Wij zullen vervolgens het orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retouren terug betalen (op dezelfde wijze als deze aan ons is voldaan), mits het product in goede orde retour ontvangen is.
Uitzonderingen retourneren hygiënische redenen
Om hygiënische redenen kunnen een aantal producten niet worden geretourneerd.
Dit geldt voor:
– Ondergoed, buikbanden, braces en aanverwante artikelen
– Beddengoed, onderleggers en aanverwante artikelen
– Matrassen, matras hoezen, hoofdkussens, anti decubitus producten, zit of rugkussens, aangepaste kleding en aanverwante artikelen
– Urinalen, urinaal borstels, urineschuitjes, ondersteken en aanverwante artikelen
– Aan- en uitkleed hulpmiddelen
– Alle producten die in de badkamer of op het toilet gebruikt worden, zoals toiletverhogers, toiletstoelen, douchestoelen en douchekrukken
– Gipshoezen
– Thermometers en aanverwante artikelen.
Kosten in geval van herroeping
Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen terugbetalen. Hierbij is wel de voorwaarde dat het product reeds terug ontvangen is door de web-winkelier of sluitend bewijs van complete terugzending overlegd kan worden.
Beschadigde levering
Beschadigd ontvangen producten (transportschade) dienen direct, in ieder geval binnen 2 werkdagen, gemeld te worden aan de klantenservice. De melding dient ondersteund te zijn met foto’s. Wij zullen dan direct zorgen voor omwisseling door een nieuw exemplaar. Later gemelde beschadigde ontvangen producten worden beoordeeld als defecte producten vallend onder garantie en worden gerepareerd, dan wel vervangen. Dit mede afhankelijk van de ingebruikname- of in bezit duur.
Snel en eenvoudig retourneren doet u zo:
– Controleer of uw retourzending voldoet aan onze eisen
– Gebruik het juiste retouradres en of toegestuurde gegevens
– Leg het artikelen in de originele verpakking en verpak het artikel in een stevige doos
– Het retouradres vind u in de retourmail die u van ons heeft gekregen
– Geef uw zending voldoende gefrankeerd af bij bijvoorbeeld PostNL of DPD
– Bewaar uw verzendbewijs goed
– Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen ontvangt u van ons een e-mail.
Garantie
a. De garantietermijn gaat in op de dag van aankoop van het product en bedraagt 1 jaar. Bewaar uw aankoopbewijs goed. Een garantie reparatie kan namelijk niet worden uitgevoerd als het originele aankoopbewijs niet aanwezig is.
b. Als uw apparaat onder onze garantievoorwaarden valt, bepalen wij of uw apparaat wordt gerepareerd of vervangen.
c. Verbruiksartikelen (componenten waarvan kan worden verwacht dat zij gedurende de levensduur van het product moeten worden vervangen) vallen niet onder de garantie. daarbij moet u denken aan accu’s, kabeltjes, frontjes, stekkertjes, knoppen en andere dergelijke accessoires.
d. Mocht uw product defect zijn dan willen wij uiteraard zorgen dat u zo snel mogelijk weer een werkend product heeft. Binnen de termijn van 1 maanden na levering sturen wij u op voorhand een nieuw product toe waarna u het defecte product retour kunt sturen naar ons.
e. Er zal aan de hand van uw aankoopbewijs bepaald worden of het garantie of reparatie betreft. In geval van garantie wordt er binnen een dag een nieuw product naar u verzonden. In geval van reparatie ontvangt u een factuur per e-mail.
f. Indien u vermoedt dat uw product defect is stuurt u een e-mail naar support@revahulp.nl met de volgende gegevens; Naam Straat + huisnummer Postcode + plaats Telefoonnummer E-mailadres Type product(en) Serienummer(s) product(en) Aankoopbewijs, order of factuurnummer en een Klachtomschrijving, wij nemen contact met u op.
Heeft u nog vragen?
Stel uw vraag bij voorkeur via E-mail. Wij geven deze aan de juiste persoon door waardoor u ten aller tijden een juist antwoord ontvangt. Voor vragen waar u direct een antwoord nodig heeft neemt u contact op met onze klantenservice.

Onze klantenservice is iedere dag van 10:00 - 17:00 uur beschikbaar.